MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

23 Mar 2015

Kini Tak Perlu Cermin Mata Lagi !!

Masalah mata rabun kini bukan sahaja berlaku dalam kalangan orang dewasa. Kanak-kanak juga semakin ramai yang mengalami masalah rabun. Oleh kerana risiko mereka terdedah kepada masalah rabun semakin meningkat, anda sebagai ibu bapa perlu mengambil langkah awal untuk mengelakkannya.

Penjagaan dari kecil terutama dalam bab pemakanan boleh membantu pencegahan awal masalah mata rabun. Amalkan pengambilan makanan yang kaya dengan vitamin A dan D seperti lobak merah, epal, manggal dan betik. Ia membantu mengurangkan masalah mata rabun bahkan jika yang sudah ada masalah rabun, jika mengamalkan pemakanan sihat ini ia mampu mengurangkan tahap rabun anda.

Pengalaman saya sendiri yang mengamalkan Carotomax, Vitamin C dan ESP secara konsisten. Hasilnya kini saya tak perlu pakai cermin mata lagi ketika memandu dan melihat skrin komputer ketika bekerja dan mengupdate blog.

Akhirnya power mata saya telah TURUN . Wah memang terkejut. Patutlah bila saya tak pakai cermin mata dah tak menjadi masalah. Kalau dulu, kalau tak pakai mesti tak selesa untuk melihat sesuatu dan terutamanya bila nak memandu. Sakit kepala tu usah cakaplah kalau tak pakai. Kini cermin mata tidak menjadi keperluan utama saya. Budget untuk tambah power cermin mata saya halakan untuk beli supplement ini. Memang berbaloi sangat- sangat.

Anda ada masalah rabun mata??
Nak cuba?





Testimoni saya kanak- kanak yang berumur 9 tahun yang sememangnya tebal kanta cermin matanya,sebelah 350 dan sebelah lagi 450 kini tak pakai pun tak per. Mengamalkan Carotomax dan Vitamin C kanak- Kanak.

Anda dah jemu pakai cermin mata??
Dah malas asyik nak kena tambah power dan bingkai cermin mata?
Apakata anda mencuba supplement ini.

Berminat untuk dapatkannya, hubungi saya:


Fazidawani Bt Ari
SID 880334
012-3613615
ddiamondvitshop@gmail.com



♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH