MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

29 Sep 2014

Tiada Ubat untuk Chicken Pox (Demam Pelentong)


Assalamualaikum wbt.

Entry kali ini, saya ingin menceritakan #shakleeeffect# yang dialami oleh puteri saya Nur Azzalea Delisha yang mengalami Demam Pelentong ketika berusia 1 tahun. 

Pada mulanya ingatkan hanya demam biasa, akan tetapi setelah melihat tangannya mengelembung air macam pelik le pulak. Erm bila tanya mak, rupanya kena demam pelentong.

Tengok gambar di bawah ini. Besar- besar gelembung air tue..Kalau pecah gelembung air tu akan merebak ke tempat lain. 

Apa yang saya lakukan, saya mandikan Delisha dengan BASIC H. Alhamdulilah memang cepat kering.



Ini pulak keadaan belakang badan Delisha.




Ini pulak setelah air mengelembung itu pecah dan dalam proses hendak kering.




Kalau nak tahu badan akan gatal- gatal kalau kena demam pelentong ini. Apa yang saya sapu kat badan anak, saya guna HERBAL BLEND

Herbal blend ini bila pakai sejuk je sebabnya ianya rasa mentholed dan selamat. So saya tak risau nak sapu kat badan anak. 

Untuk kuatkan sistem imun badannya pula, saya beri NUTRIFERON dan VITAMIN C CHEWABLE.

Alhamdulilah memang cepat pulih. Parut pun tak kelihatan teruk.

Sekiranya anda alami masalah demam pelentong, bolehlah mencuba 4 produk ini.

1- Basic H untuk mandi 
2- Herbal Blend untuk sapu / hilangkan parut
3- Nutriferon & Vitamin C Chewable untuk kuatkan sistem imun badan semula.

Pilihan di tangan anda.

Cepat Rawat Hati Senang.

Dapatkan konsultasi percuma dan harga istimewa dari saya:


Fazidawani Ari
012-3613615
SID 880334
ddiamondvitshop@gmail.com

♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH