MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

23 Mar 2015

Apa Hebatnya Omega Guard Shaklee??

Omega guard merupakan minyak ikan omega 3 dalam omega guard Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk. (sardine, herring dan anchovies0 semua ikan ini mempunyai low mercury level.

1 kapsul omega guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA dan terbaik berbanding jenama lain.

Ia tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik tetapi dihasilkan dari ikan itu sendiri.

Omega 3 dalam omegaguard Shaklee mengandungi 3x lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.

Omega guard Shaklee adalah satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA,

Omega guard Shaklee proses penyulingan proprietary 3 molekul utk mengekstrak omega 3 yg tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsebik, cadmium, dioksin dan PCB
Dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal dan berteknologi terkini.

Apa kata testimoni yang telah mengambil Omega Guard untuk menyelesaikan masalah yang dihidapi:

Testimoni 1

Saya beri amak dan ayah saya makan omega guard sejak awal join Shaklee. Mak bagi tekanan darah tinggi manakala ayah pula utk kolestrol. Walaupun ayah saya kurus , kurang makan tapi tahap kolestrol beliau sangat tinggi. Alhamdulilah selepas sebulan consume omega bacaannya turun. Mak juga mengalami perubahan bacaan dalam tekanan darah beliau selepas makan omega. Sebelum consume omega, mak tak boleh fikir terlalu banyak. Kalau tak mesti sakit kepala. Alhamdulilah tekanan darah mak sekarang terkawal. Mak dan bapak juga lebih cergas dari saya kerana mereka konsisten makan
Seronok bila melihat kedua ibu bapa tersayang sihat dan tidak bergantung dengan ubat klinik. Alhamdulilah . kini saya mula bagi anak saya makan omega bagi perkembangan otaknya,

Testimoni 2

Selepas melahirkan anak saya mengalami sakit lutut then masa bangun pagi atau bangun dari berdiri lama..perrgh!sakit giloss! Lagi rasa mengantuk especially bila drive waktu tengah hari or selepas balik kerja shift malam (walaupun sempat nap time malam)
After kerja malam selalunya pengsan sampai nak masuk kerja
Tapi sekarang sakit lutut dan sengal2 memang totally hea!! (maybe sebab berat pun susut)
Dan lebih elert
Selain itu omega bagus untuk jaga jantung dan tingkatkan metabolism jugak serta rangsang otak terhadap sejenis hormone yang buat kit alapar  so bil ambil omega selera makan pun berkurang
Sumber lain yang kaya omega 3 fish  oil, flaxseed n oat
Nak senang amik omega guard ni
Testimony

Last time google2 terbaca ada org suggest bagi nak dia omega utk pecahkan kahak, semlm anak saya demam , abtuk , selsema, saya degiltakmau bagi ubat kasi 2biji omega dan 4biji vit c ( but vit c ni bukan Shaklee punya coz saya tak da stok ) dr duk demam dia dah tak demam pastu pagi2 bangun terkeluar segumpul kahak kuning

Testimoni 3

Sejak amalkan produk Shaklee kalau demam, selsema, telan omega + vitamin C. 1 hari dah ok. Tak perlu ke klinik atau beli ubat lagi. Lagipun belum tentu baik dalam masa 1hari.

Sekiranya anda ingin mendapatkan omegag guard, boleh hubungi saya dan dapatkan FREE konsultasi dari saya:


Fazidawani Bt Ari
SID 880334
012-3613615
ddiamondvitshop@gmail.com


♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH