MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

22 Mar 2015

ESP Laku Keras Di Pasaran

Bulan ni promosi ESP. Memang LAKU KERASSS tau. Mana taknya banyak khasiatnya akan anda dapat bila consume ESP ni. Antaranya sebagai MILKBOOSTER, KULIT CANTIK, KENCING MANIS, GASTRIK, RAMBUT GUGUR, BERTENAGA dan banyak lagi.

Apa kata pengguna ESP :

Testimonial 1

Masa kecil dulu saya pernah demam dan minum soya.Kebetulannya lepas minum soya tu terus muntahkan segala isi perut. Sejak haritu memang tak sentuh air soya ni. Tengok orang lain minum sedap je.Tapi saya memang tak boleh minum. Bukan minum je, bau pun tak lalu.

Mula-mula consume Shaklee, saya tak ambil pun ESP. Sebab SOYA kan. 

Sampailah masa promo ESP Mac 2014. Itulah detik permulaan kisah saya dan ESP yang ohsem ni. Itulah kali pertama saya minum minuman berunsurkan soya setelah 21 tahun berlalu. Sekali hirup, ehh sedap pulak. Masa tu bancuh dengan susu Dutch Lady. Sedap sangat.

Dan sampai sekarang saya terus konsisten minum ESP Soy Protein ni. Kesan paling best saya dapat dengan minum ESP ni ialah berat turun. Sejak kahwin tak pernah turun berat walaupun tak makan banyak, ESP buat saya rasa kenyang.Minum ESP pagi, saya boleh tahan rasa lapar dan kekal bertenaga sehingga tengahari.

Memang jatuh cinta habis dengan ESP ni. Sekarang ni minum plain je pun dah boleh. Yeayyyy.Rasa plain tu lagi sedap berbanding campurkan dengan minuman lain.

Rugi siapa tak cuba ESP. walaupun anda bukan peminum soya..insyaallah..bila anda minum ESP..pasti jatuh hati 


Testimonial 2


Ini kisah saya mula2 jatuh cinta dengan ESP.
Memula saya cuba set family wellness tanpa ESP.. saya start ambik ESP march 2014. Saya ambik sebab nk tambah tenaga je sbb selalu lesu n ngantuk2 kat office.. saya ambik waktu pagi seblm p
ergi keja.. tak pikir pun pasal kulit masa tu.. pastu saya ada la add on herb-lax, alfalfa utk lawas.. tapi ESP mmng tak penah skip.. baru perasan mmng tak penah skip langsung.. mula la kwn2 office pun tegur.. kulit saya makin glowing.. hihi parut jerawat pun makin pudar.. yang penting pori2 makin mengecil dn skrg dh tutup hbs dah.. tona sekata.. makin anjal, gebu dan mulus.. baru2 ni en.somi tegur.. eh kulit awak makin putih dan licin.. jerawat pun hilang dah.. fuh.. rasa terawang2 bila en.somi puji.. hihi.. TU LA SEBB NYA SAYA CINTA SANGAT ESP SHAKLEE ni...


Testimonial 3

Kisah Cinta Saya Dengan ESP Shaklee

Semuanya bermuala pada tahun 2009 saya diuji kehilangan dua putera lelaki kembar,seorang meninggal dalam perut ketika kandungan 7 bln++++ (tidak dikeluarkan),seorang lagi dipaksa kluar selepas kuman yang meninggal d
ah merebak ke baby satu lagi dan tubuh saya....

Kesan daripada peristiwa ini, saya menghadapi masalah lupa ingatan dan lemah seluruh badan (selalu penat & letih). Pernah satu tahap saya tak dapat mengenal orang yang hampir dengan saya seperti suami n anak2 ( untuk seketika selps tu ok balik),jika jumpa org saya perlukan masa untuk fikir siapa yg sedg bersembg dengan saya dan berusaha utk ingat...

Tahun 2013 keadaan ingatan saya semakin membimbangkan bila saya lupa nak buat apa semasa traffic light merah bertukar hijau.....Alhamdulillah anak2 memahami dan mengajar apa yg saya perlu buat...keadaan ini berlaku beberapa minit tapi sungguh membahayakan nyawa saya n anak2.

Oktober 2013 saya berkenalan dengan SHAKLEE....DISEMBER 2013 saya mula minum ESP dan makan OMEGA GUARD SHAKLEE...

Selepasa sebulan saya minum ESP n makan OMEGA saya mula rasa perubahan di mana ingatan saya dah kembali sedikit demi sedikit......saya konsisten ambik ESP dalam 4 tin lebih sepanjang tahun 2014 Alhamdulillah ingatan saya dah kembali hampir 85% saya dah mula ingat nama dan muka orang,semua ini berlaku secara tidak langsung...... Dr Hospital Selayang yang merawat saya mengatakan saya mengidap penyakit Pra Amnesia (penyakit lupa). Alhamdulillah selepas saya konsisten MENGAMALKAN ESP hidup saya kembali ceria dan tidak lupa lagi walaupun tidak 100%.


Alhamdulilah ramai yang telah dapat kebaikan dengan ESP shaklee dan gembira dengan kehidupan mereka sekarang. Masalah mereka dapat diselesaikan.

Oklah, banyak lagi testimoni ESP ni, nanti saya kongsikan lagi masa akan datang. Jangan lupa lawat blog saya lagi.

Nak cuba elok sangat time PROMOSI MAC ni. lepas ni ntah bila lagi nak promosinya. Dah masuk GST nanti lain pulak harganya.

Nak order hubungi je saya:


Fazidawani Bt Ari
SID 880334
012-3613615
ddiamondvitshop@gmail.com





♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH