MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

8 Dec 2014

Terima Kasih Nannyku

Assalamualaikum wbt..

Syukur alhamdulilah, nak cerita betapa bestnya join shaklee ni. Bukan shaklee je yang bagi reward kat saya tau. My nanny pun bagi reward pada anak cucu cicit yang layak terima. Tak sangka saya pun salah seorang cucu yang dapat reward.

Memang best bila dapat reward dari nanny saya ni. Apa yang saya dapat ialah Sijil, Wang RM300 dan Cenderahati. Wah memang syok giler bila reward ni sampai depan rumah.

Ini lah reward saya dapat dari my nanny Master Iffah Anuar..


Teruja sangat bila dapat reward ini. Tak sia- sia saya join ahli shaklee dan jadikan sebagai perniagaan saya untuk berkongsi kebaikan tentang shaklee dengan orang ramai.

Badan sihat, otak cergas, duit masuk.

Mak shaklee saya pun ada bagi reward. Nanti saya upload reward yang mak bagi yer..

Kalau ada yang nak join ahli, boleh lah hubungi saya untuk dapatkan bimbingan exclusive:

Fazidawani Bt Ari
SID 880334
012-3613615
ddiamondvitshop@gmail.com


♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH