MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

18 Nov 2016

Imunisasi Semula Jadi

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera

Hari ini saya nak bercerita mengenai Nutriferon. Apa yang buat saya suka Nutriferon ini disebabkan anak saya terkena cacar air (chicken pox). Ketika itu dia masih kecil dan masih menyusu badan. So far yang saya tahu tiada ubat untuk penyakit cacar air (chicken pox). Secara tradisionalnya, orang- orang tua kata bagi minum air kelapa. Tapi pada ketika itu, anak saya masih kecil lagi.

Saya cuba ikhtiar dengan Nutriferon bila saya dapati ianya sangat bagus untuk kuatkan imun badan seseorang. Dalam masa 2 hari ianya sudah kering.



Apa itu cacar air?

Merupakan sakit disebabkan virus varicella. Virus yang sama seperti kayap. Biasa berlaku kepada kanak kanak dan senang berjangkit. Berlaku dengan datangnya demam dan ruam yang melepuh. Dan boleh berlaku lebih daripada sekali mengikut tahap imun seseorang.




Sekiranya ada yang alami masalah cacar air, bolehlah dapatkan Nutriferon dengan saya.

SID kesayangan anda

019-4033615 @ 012-3613615



♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH