MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

5 Dec 2014

Clean House!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Esok adalah hari cuti kerja. Biasalah rutin harian bila cuti dah tentu nak mengemas rumah. Perkara pertama yang perlu saya buat ialah mengemop lantai. Dah lama juga tak mengemop lantai ni. Al maklumlah last week pergi holiday. Jadi aktiviti mengemop tidak dapat dilaksanakan.

Kalau nak tahu pencuci lantai yang saya gemari adalah Basic H . Inilah pencuci serba guna di rumah saya. Wajib ada di dapur. Hanya menggunakan beberapa titik sahaja untuk cucian lantai. Yang bestnya lagi saya tak perlu bilas lagi lantai yang dicuci dengan Basic H. Ianya tidak licin, melekat dan semulajadi. Lantai pun nampak licin berkilat. Tak percaya??? Meh lah cuba, baru anda tahu bagusnya Basic H ini. 

Jangan terkejut yer, Oprah (penghibur Antarabangsa) pun pakai Basic H untuk kediamannya. 

Inikan kita pula yang biasa- biasa tak nak guna barang semulajadi untuk kediaman rumah yang tentu selamat untuk seisi keluarga.

Sekiranya anda berminat nak mencuba, boleh hubungi saya:



Fazidawani Bt Ari
SID 880334
012-3613615
ddiamondvitshop@gmail.com



♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH