MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

29 Sep 2014

Mealshake Terbukti Berkesan dan Membantu

Syukur alhamdulilah, ramai ibu- ibu sekarang yang menitik beratkan kesihatan anak- anak. Al- maklumlah sekarang ni anak- anak lebih suka makan junk food dan sistem imun badan pun lemah. 

Anak- anak saya pengguna TEGAR MEALSHAKE. Setiap hari saya pastikan sesudu kecil mealshake untuk mereka.

Menariknya bulan ini PROMOSI MEALSHAKE  !!!!
BELI 3 PERCUMA 1

Jom baca testimonial di bawah;
Apa kata mereka:

Testimoni 1: Anak susah makan

[Azra Balqis Irdina] Bagus juga Mealshake nie ya, anak saya dulu tak nak makan. Bila nak makan mesti menyorok belakang pintu. Sekarang lepas bagi Mealshake, makan macam tak ingat dunia. Bila tak bagi makan Mealshake mesti marah. Sayur-sayur pun dia makan. Dulu paling benci kat sayur. Gembira hati saya tengok dia dah berselera. Pipi pun dah berisi.

Testimoni 2: Batuk Selsema

[Alyea Rahman] Baru bagi 2 kali Mealshake sejak dia selesema. Dan semalam dah kering hingus dia. Batuk pun dah tiada. Lyea tak bagi ubat langsung sebab anak memang tak suka makan ubat. Kene perang dulu untuk bagi dia ubat. Tapi tulah, terkejut saya tengok hidung dia dah kering. Cepat baik batuk dan selsema dia, tak sampai seminggu.

Testimoni 3: Sembelit Dan Susah Buang Air Besar

[Pn Husni] Lepas dikenalkan Mealshake, saya sangat-sangat nak cuba Mealshake untuk Akif. Sebab dalam Mealshake ada fiber lengkap. Bolehlah tolong melancarkan dan melawaskan perut budak kecik nie. Saya pun cuba. Alhamdulillah. Seminggu lepas cuba, dah nampak perbezaannya. Tiap-tiap hari nak membuang air besar. Dan bowel movemnet pun dah lancar. Perut dah tak buncit lagi. Mealshake yang dibeli macam tak cukup je, sebab rasa Vanilla French tu sedap. Saya pulak dulu nak minum susu sikit punya payah. Bila tambah Mealshake, satu gelas sekali minum je. Sedap! Boleh buat bekalan bulan puasa.

Testimoni 4: Serangan Asthma

[Pn Lia] Saya teruskan bagi Mealshake, masuk hari yang ketiga, anak saya Irfan dah tak demam dan batuk-batuk. Asthma/lelah dia terus hilang. Irfan kembali aktif, lebih aktif dari biasanya. Dan makan pun mudah...nak saje. Jika tak, dulu bila kena astma attck, dah baik pun susah dan tak nak makan. Minum susu saje. Risau ummi.

Testimoni 5: Deman Panas Teruk (Sebulan Dengan Antibiotik)

[Pn Cda] Doktor bagi anak antibiotik untuk dimakan selama sebulan. Masuk minggu kedua, saya tengok anak semakin kurus dan tak berselera makan dan minum. Turun berat sampai nenek kat kampung pun terkejut. Kulit jadi kasar. Dan anak jadi sensitif, senang menangis dan nampak tak bertenaga. Dalam tempoh yang sama saya hentikan antibiotik dan tukar kepada Mealshake. Dalam masa dua hari dah nampak kesannya. Anak dah mula ke dapur untuk cari makan. Selera makan bertambah. Syukur, alhamdulillah. Lpeas tu anak juga makin aktif, tak mudah meragam. Sekarang lepas sebulan, badannya dah makin berisi. Kulit pun makin halus dan sekata.

Pilihan di Tangan Anda!!

Anda yang menentukan kesihatan diri, keluarga dan anak- anak.

Berminat hubungi:








Fazidawani Bt Ari
012-3613615
SID 880334
ddiamondvitshop@gmail.com

Sumber: credit 


♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH