MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

16 Nov 2016

Setia Dengan Satu

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera

Setia dengan satu??? Apa tu? Kalau korang nak tahu maksud setia dengan satu ni bukan untuk suami atau boypren tau tapi income yang saya dapat secara part time sejak 2012. Walaupun pada mulanya bonus yang saya dapat tu tak banyak mana tapi sekurang- kurangnya bantu juga lah bebanan kewangan pada ketika itu.

Yang buat saya tertarik dengan shaklee ini, kesihatan saya bertambah bagus dan poket sokmo ada je duit. Bagi yang koje kerajaan biasanya gaji terima 22hb @ 23hb setiap bulan. Bonus shaklee pulak dapat biasanya 14hb setiap bulan. Bagi yang sesak tu,  duit bonus shaklee dah boleh cover sementara nak tunggu gaji bulan berikutnya.


Korang rasa, bantu ke tak bila dapat bonus shaklee bagi ni.
Kalau nak bonus shaklee, jom join dengan saya. Saya guide korang tapi korang kena rajinlah dan tidak berputus asa. Just duplicate apa yang saya buat dan suruh... Kalau nak berjaya jangan malu bertanya. 

Nak mula dari modal 0 pun.

Nak tahu caranya:
wasap saya 019-4033615 @ 012-3613615



♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH