MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

18 Nov 2016

Sehati Sejiwa 2016

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera

Tanggal 12 November 2016. Kelab Sukan dan Rekreasi JKM Perak mengadakan Sukaneka dan Makan Malam untuk ahli kelab berbayar sahaja. Bagi yang tak bayar yuran ahli tak dibenarkan join. Terbaiklah ahli yang hadir, semua kepala sempoiiii...Tema kami bermain sambil memakai kain batik dan berpelikat.


Ahli kelab berbayar yang hadir masa sukaneka di SKJ Ipoh.


                                         
8 jahanam nak berentap main isi air dalam botol


First time, aku main tarik tali. Macam kuat je nak narik tali tue. Kome penah ke main????


Salah satu hadiah team aku dapat masa sukaneka ni. Boleh pulak budak kecik tu dok blakang bontot. Nak mengepit je kejenya.


Apalah yang di tengok 2 budak ni. Nunggu bola tak kunjung tiba agaknya. 


Gaya bermain bowling yang konon- kononnya strike...

 

Makan Malam di Hotel Casuarina, Meru. Ni hadiah yang aku dapat masa main bowling. Ingatkan tak bernombor. Dapat juga akhirnya. 


Hadiah terakhir aku dapat , cabutan bertuah. Dapat tempat jerang air panas. Kome ado???

Itu je yang aku nak cerita...

Yang pasti masa sukaneka ayo PERFORMANCE DRINK wajib bawa tau!!!!





♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH