MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

14 Jul 2015

Mood Raya Aidilfitri 2015

Assalamualaikum wbt..

Sejak semalam lagi dah ramai yang balik kampung untuk beraya bersama keluarga dan sanak- saudara tercinta. Aku je belum bergerak pulang ke kampung mertua dan masih bekerja. 

Workoholic konon.Huhuhuhuhu..
Anak- anak masih hantar seperti biasa di taska. Nasib baiklah taska masih beroperasi. Kalau tak kena bawa ke opislah jawabnya..

Nak tanya ni, uolls semua dah siap ke persiapan raya tahun ini? Mesti vouge- vouge belaka kan.Tahun ini kitaorang raya sederhana ajer. Beli apa yang perlu sahaja. Berjimat dan tidak membazir. Dalam jimat- jimat tu bukan ratus yang habis tau, lebih dari itu. Mana taknya semua nya harga mak ai engko tak da yang murah..


Tapi nasiblah shaklee ada, semalam kitaorang dah dapat BONUS tau..Tu yang bestnya, duit bonus koje dah habis, bonus shaklee boleh cover. Hihihihihi.


Rugi kalau uolls tak grab peluang ngan shaklee ni. 

Kalau korang nak JOIN dan nak Jana pendapatan jangan malu dan segan nak hubungi saya tau di talian 012-3613615. Korang boleh wasap/ sms atau apa saja cara yang uolls nak hubungi sayalah. 

Rasa sedih pun ada sebab kita semua bakal meninggalkan bulan Ramadhan 2 hari sahaja lagi. Bulan Syawal pula akan menjelma untuk kita meraikannya. Tapi saya nak ingatkan, main mercun tu hati- hati yer. 


Sempena bulan mulia ini, saya ingin mohon kemaafan dari semua pembaca blog saya sekiranya ada terkasar bahasa dalam coretan blog saya ini. Semoga ikatan persahabatan dengan anda pembaca blog dapat diteruskan dan kekal buat selamanya. 


Semoga kita ketemu lagi Ramadhan yang akan datang.



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Salam ukhwah dari kami sekeluarga:

Fazidawani 

Khairul Rizal
Nur Amirah Damia
Muhammad Aqeef Amsyar
Nur Azzalea Delisha 



♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH