MONTAGE JUTAWAN SHAKLEE

20 Mar 2015

Ramainya Jatuh Cinta Dengan ESP


Betapa ramainya yang sudah jatuh cinta dengan ESP Shaklee ini. Patutlah sampai ada yang berborong bertin- tin ESP. Tambah pulak bulan ini tengah promosi ESP. Pakat- pakat dok order lah. Kalau uolls nak tahu, kalau beli 6 tin dapat 1 PERCUMA, Dapat lagi CASH BACK, Dapat FREE MEMBERSHIP, Dapat FREE postage.

Banyaknya uolls boleh dapat. Kat sini je dah UNTUNG RM100++. Sapa nak bagi kan!!!

Oklah, meh kita tengok apakata PENGGUNA ESP TEGAR ini,



Tiada kata sehebat esp shaklee...

Berat semasa hamil sehingga 80kg dapat saya turunkan sehingga 45kg..

Kulit yg kusam dapat saya baiki dengan minum esp...

Badan yg sering letih..kini kembali bertenaga selepas minum esp...

Sya yang kerap cuti sakit di.pejabat..kini selalu ada disemua acara pejabat..

Kalau dulu saya nie seorang yang berkulit gelap..saya dapat cantikkan kulit saya dgn minum dan bermasker esp..

Kalau rambut saya dulu yang botak sampai suami mengomel...kini saya buatkan suami suka mengusap rambut saya dna berkata " cantik rambut ayang"

Kalau dulu lepas saya accident,lutu tak mampu nak bersujud ketika solat,kini mampu untuk berlutut lamanya..

Sebab itu saya CINTA ESP
SEBAB ITU SAYA SAYANG ESP
SEBAB ITU SAYA TK BOLEH PISAH DGN ESP

KERNA ESP HIDUP SAYA BERUBAH...





Saya dlu start kenal Shaklee sebab makan full breastfeeding set. Mulanya memang utk tujuan breastfeeding, nak ada tenaga dan nak susu banyak... Saya dari sebelum kawen lg memang ada masalah kulit yang teruk. Selalu naik jerawat kat area pipi dan dagu.. pastu jerawat tu xnak reda, so nampak la seketul jerawat tempek kat muka. Sebelum jadi SID xtahu pon ESP ni boleh buat muka kita cantik dan gebu.. lepas dah jadi SID baru buat research sendiri dan tau apa fungsi ESP ni.. Memang nampak sangat beza pada muka saya, kulit dah makin gebu, jerawat pon xde, kalau ada pon time period dan lepas bbrp hari dah surut jerawat tanpa bekas. Camana la xjatuh cinta dengan ESP ni? 1 tong memberi EFFECT yang sangat banyak. Boleh buat badan bertenaga, susu badan meriah dan kulit pon cantek!!




Suka sbb byk manfaat dr Esp Protein ni. ...ct pun nak share pengalaman bila kita konsisten dgn ESP PROTEIN SHAKLEE ni

Setahun konsisten dgn ESP PROTEIN ni.....
Tujuan minum utk elakkn dr kene gastric sbb time keje tak MENENTU. ..selalu kene skip makan 
Alhamdulillah, skrg no more gastric 
Tapi kita kene percaya la n amalkn pemakanan yg betul n sihat;)
Alang2 gastric pun dah kurang, amek alfalfa sekali utk kurangkn simptom RESDUNG. ..
Sekali lagi, Alhamdulillah. ..resdung yg DOKTOR kata dah teruk smp kene buat surgery, 90% improved ;);)
Yg paling best, berat badan ct from 63kg-58kg , awesome!!!!!!
Ni gabungan Esp Protein n Alfalfa 

N now tambah kan lagi SR VIT C SHAKLEE 
Lihat je la hasil kulit ku, awwww 

Best kan;);)
Pada sape yg tak try lagi ESP PROTEIN SHAKLEE NI, cepat2 la try 
Tak rugi, malah byk sgt manfaat nya




Sy pun nak share lagi tentang ESP.. Memang seperti cerita sebelumnya saya minum ESP untuk milk booster.. kulit memang jadi cantik da lembap.. 
Setiap pagi saya akan minum ESP tanpa miss.. Satu hari saya pergi berjumpa dengan rakan2 university sy mereka nyatakan yang saya sangat berbeza daripada saya yang dulu.. saya tidak kelihatan seperti ibu beranak 1 tetapi nampk seperti anak dara.. berat saya sebelum mengandung adalah 65kg.. Alhamdulillah selepas bersalin mula ambil ESP, berat saya kini 54kg.. Dengab ESP, berat badan saya tetap maintain walaupun saya makan dalam kuantiti yang banyak.. itulah sebab kenapa saya benar2 jatuh cinta dengan ESP.. 




Dulu ada masalah resdung yg teruk.. Dan jugak salah guna produk macam sy.. Sampai jerawat pun dah tahap kronik.. Besar2, bernanah dan berparut yg agak sukar utk hilang..

After consume ESP in juz 2 week 2 day.. Woww!! Masalah beransur2 pulih..

Betul la yg badan manusia ni memang berbeza2..
Ada yg cepat nampak kesan, ada yg lambat..

Dan kesannya kepada dia sangat AWESOME!!
Mungkin sebab dia ambik ESP 3x sehari.. Katanya ESP sedapp sangat.. Hari2 cakap kat sy, tak boleh kalau tak minum ESP sehari.. Bukan pasal mau kulit cantik atau apa.. Tapi, sebab ESP sedap sangat2 katanya..

Tapi, dia sendiri pun tak sangka.. ESP yg dia minum hari2 bagi efek WOWWWW!!

Jerawat Berkurangan

Kulit Makin Cerah

Parut Jerawat Semakin Pudar

Muka Kurang Berminyak

Pori2 Makin Mengecil

Lubang2 kat Muka Berkurang

Resdung Makin Kurang

Tak Cepat Rasa Lapar


Untuk pengetahuan, supplement yg dia ambik hanya la ESP!

Siap buat MASKER ESP tau..

Sekarang, hari2 senyum sendiri bila tengok cermin.. Hehehe


Macam mana uolls??
Teruja tak baca testimoni ESP Shaklee ini.
Kalau anda teruja dan nak order, jangan malu dan segan untuk hubungi saya :


Fazidawani Bt Ari
SID 880334
012-3613615
ddiamondvitshop@gmail.com




♥ TERIMA KASIH ♥

No comments :

© D'diamondvitshop | Template Designed By MH